İşin Tanımı
- Müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalarak, kullanıcıları mevcut süreçler ve alınan aksiyonlar hakkında sürekli bilgilendirmek, talep ve problem çağrılarını çözüm aşamasına kadar takip etmek.
- Müşterilere yazılı, sözlü, yerinde veya uzaktan bağlantı yoluyla teknik destek sağlamak.
- Sorumlu olduğu projelerin başvuru adımlarını takip etmek, data girdi-çıktılarını yönetmek ve raporlamak.
- Sorumlu olduğu projelerin süreçlerinin geliştirilmesi konusunda önerilerde bulunmak.
- Sorumlu olduğu projelerde müşteri veya satış ekibinden gelen istekleri yönetmek.
- Çözüm üretilemeyen problemlere yönelik gerekli desteği sağlamak.
- Yapılan işler doğrultusunda ilgili birim ve yöneticilere rapor vermek
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden Önlisans (Tercihen Lisans) mezunu olan.
- Müşteri İlişkileri Birimine gelen teknik destek taleplerini karşılama.
- Müşterilere ve yönetime raporlar hazırlama.
- Aktivasyon işlemleri, müşterilere panel eğitimi verme ve süreçlerinin takibini yapabilen.
- Microsoft ürünlerini etkin kullanabilen (Word/Excel ileri seviye).
- Analitik yönü gelişmiş ve sonuç odaklı.
- Telefonda etkili bir iletişim tekniği kullanabilen, diksiyonu düzgün.
- İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen.
- Kullanıcı eğitimleri verebilen, detay rapor hazırlamasını bilen.
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen (Dönüşümlü nöbet sistemi dahilinde).
- Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.
- Erkek adaylar için askerlikle hizmeti tamamlamış.