Hizmet Yönetim Portalı kurumun bulunduğu bölgeye verdiği bütün bütün hizmetleri takip ve analiz edebildiği, bölgede yaşayan vatandaşlar ile sürekli etkileşimde bulunabildiği, bölgeye ait bütün demografik yapıyı en ince ayrıntısına kadar raporlayabildiği bir 360 derece etkileşimli hizmet yönetimi portalıdır.
İleri seviye güvenlikli alt yapısı, IP kısıtlaması, iki faktörlü doğrulama ile kullanıcı girişi, süreli kullanıcı şifreleme yapısı, monitoring, log yapısı ve en önemlisi kurumun kendi sunucularına kurulabilirliği ve bütün yazılımlarına entegre olabilirliği sayesinde üst seviye bilgi güvenliği ve yasalara uygun bir şekilde izin toplanabilen dinamik modülleri sayesinde yasalar ile tam uyumlu bir yapı kurulmasını sağlar.
İzin Yönetimi
Tek Platform ile ETK, KVKK ve İYS süreçlerinizi yönetin!
- Danışma / Kasa
- Sosyal Medya
- Matbu Formlar
- Wi-Fi Hizmeti
- Onlineİşlemler
vb. bütün kanallar üzerinden toplanan kullanıcı izinlerini gelişmiş API desteği ile yasalara uygun bir şekilde toplamanızı ve İleti Yönetim Sistemine aktarmanızı sağlıyor.
Akıllı Veri
Kurum veri tabanıda toplanan tüm yasal izinli vatandaşlara efektif kriterlere özel iletişim kurulmasını sağlayan iletişim modülüdür.
- Doğru zamanda doğru kişiye doğru içeriğin ulaştırılarak etkili iletişimin kurulması
- Kurum hizmetleriyle ilgili vatandaş ilgisinin ve bilinilirliğinin arttırılması
- Yönetici ziyaretlerinde katılımın ve dolayısıyla iletişimin arttırılması
- Verilen hizmetler noktasında sosyal medyada oluşan şikayetlerin etkin bildirim yapılarak önüne geçilmesi
SMS Gateway
SMS Gateway;
Tüm operatörlerle entegre bir platformdur.
Platforma yüklediğiniz tüm vatandaşları kriterleyebilir, gruplandırabilir veya kişiye özel parametrik bilgilendirme mesajları gönderebilirsiniz.
Güçlü API desteği sayesinde kurum içinde bulunan tüm uygulama ve platformlar ile entegre olabilir.
Mobil Nabız
Mobil Nabız, ürün ve hizmetleriniz ile ilgili görüşleri KVKK onayı ile birlikte toplayabildiğiniz, gelişmiş raporlama araçları ile detaylı analizler yapabildiğiniz bir mobil anket platformudur.
6235 Whitelist/Blacklist
Tüm operatörlerde tanımlı kısa numara ile;
- Vatandaşlar ile kurum arasında gerekli bütün KVKK izinlerini kolayca toplayabilir,
- Whitelist özeliği ile SMS almak isteyen vatandaşları 6235 üzerinden sisteme kayıt edebilir,
- Blacklist özelliği ile SMS almak istemeyen vatandaşları listesinizden çıkarabilirsiniz
- Öneri/İstek/Şikayet vb. talepleri kısa sürede ve hızlıca alabilirsiniz.
Çağrı Merkezi Entegrasyonu
Kurum, çağrı merkezini Hizmet Yönetim Portalı‘na kolayca entegre edebilir. Bu sayede çağrı merkezinin topladığı yasal izinler, vatandaşlardan gelen şikayet ve talepler portala otomatik olarak aktarılır.
İstek ve Şikayet Analizi
Hizmet Yönetim Portalı kurumun bütününe kolayca entegre olabilir. İleri seviye API desteği ile kurumun farklı noktalarından topladığı istek ve şikayetleri (çağrı merkezi, beyaz masa, danışma ekranları vb.) gelişmiş raporlama araçları ile analiz eder ve vatandaş memnuniyetinin en üst seviyede tutulmasını sağlar.
asistCLEAN ile sisteminiz her zaman güncel!
asistCLEAN sayesinde tek bir platformda tekilleştirme, temizleme ve zenginleştirme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
- Verilerinizin kalitesini, bütünlüğünü ve değerini arttırarak etkin biçimde iletişimde olmanızı,
- Rehberinizde/sisteminizde yer kaplayan kullanılmayan verileri imha etmenizi,
- Sahip olduğunuz gerçek dataya göre planlama yapabilmenizi,
- İYS ile entegrasyonunuzda kullanılmayan verilerin temizlenmesi ile sorgu maliyetlerinizi düşürmenizi sağlar.
Teknik Özellikler
Sizi Arayalım
Dijital yolculuğunuzda sizin yanınızda yer almaktan büyük keyif duyacağız. Ürünlerimiz, şirketimiz ve daha fazlası için bizimle iletişime geçin.